دنتال استوک سال نو مبارک

نماینده فروش اتوکلاوهای ایتالیایی

فروشگاه بزرگ اینترنتی دنتال استوک، به عنوان نماینده فروش اتوکلاوهای ایتالیایی ، ارائه دهنده این اتوکلاوها در ظرفیت های 18 و 24 لیتری در ایران می باشد.

دستگاه اتوکلاو چیست؟

نقش اتوکلاو در دندانپزشکی ، به عنوان یک دستگاه استریل کننده جهت استریل کلیه وسایل و تجهیزات موجود در مطب ، لازم و ضروری می باشد. دستگاه های اتوکلاو با استفاده از خواص ترمودینامیک آب خالص در شرایط دمایی بالا و فشار زیاد، تمامی عوامل آلودگی و میکروب را از تجهیزات و مواد از بین می برد. البته شایان ذکراست که کاربرد اتوکلاو فقط در مطب دندانپزشکی نیست و در تمام مطب های پزشکی از جمله مطب زنان و زایمان و زیبایی و … نیز کاربرد دارد. اتوکلاوهای ایتالیایی یکی از بهترین اتوکلاوهای موجود در سراسر دنیا هستند که با خرید آنها ، اطمینان کامل از استریل شدن وسایل مورد استفاده، حاصل می شود.

روشهای استریل کردن توسط دستگاه اتوکلاو

  • روش استریل با فشار بالای بخار آب
  • استریل با کارتریج هایی همچون پر اکسید هیدروژن
شایان ذکر است که بعضی دستگاه های اتوکلاو تنها قادر به استریل ابزار در فاز جامد می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما در دنتال استوک تماس بگیرید.

خرید دستگاه اتوکلاو از نمایندگی دنتال استوک

مطمئنا یکی از به صرفه ترین راه های تجهیز مطب ها ، خرید لوازم ، دستگاه ها و تجهیزات از نمایندگی های فروش از جمله دنتال استوک می باشد. خرید از نمایندگی ، هزینه های واسطه را کاهش می دهد ، ضمن اینکه اطمینان از اصالت و سلامت کالا را تصمین می نماید. خرید از نمایندگی ، اطمینان از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش همیشه در دسترس را برای مشتریان به ارمغان می آورد؛ ضمن اینکه متخصصان و تکنسین های ما همیشه آمادگی ارائه خدمات به خریداران را دارند.

اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی

از کشورهای برتر در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، کشور ایتالیاست که دستگاه های ساخت آن بسیار معتبر هستند. اتوکلاوهای ساخت ایتالیا در قالب برندهای شناخته شده ای نظیر  اتوکلاو دنتال ایکس، اتوکلاو تریدنت، cominox و … به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق نمایندگی دنتال استوک به فروش میرسند. به اطمینان میتوانیم بگوییم که اتوکلاوهای کلاس B از برند ایتالیایی cominox، از بهترین اتوکلاوهای دندانپزشکی هستند که دارای مشخصات و آپشن های زیر می باشند:
  • برخورداری از ظرفیت های 14 و 24 لیتری
  • دارای پمپ وکیوم با 4 مرحله وکیوم قوی
  • برخورداری از 9 سیکل کاری
  • دارای سیستم تخلیه اتوماتیک
  • دارای سیستم پرکن آب به صورت دستی و اتوماتیک
  • استیل کردن وسایل در حداقل زمان ممکن
  • دارای حافظه داخلی
  • امکان اتصال به پرینتر
  • مجهز به سیستم پیشرفته خنک کننده
از دیگر اتوکلاوهای ایتالیایی معتبر ، اتوکلاو ایتالیایی دنتال ایکس هست که مشخصات و جزئیات آن را میتوانید از همین سایت مشاهده نمایید. از انواع دیگر اتوکلاوهای موجود، اتوکلاو ایتالیایی برند موکوم می باشد که توسط دنتال استوک به فروش می رسد. دنتال استوک به عنوان نماینده فروش اتوکلاوهای ایتالیایی ، این اتوکلاوها را با 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه میدهد. تمام مشتریان میتوانند لیست اتوکلاوهای  موجود در سایت دنتال استوک رو مشاهده، و از لحاظ قیمت و سایر ویژگی ها با یکدیگر مقایسه و با خیال راحت اقدام به خرید نمایند.  

محصولات مرتبط